script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید پیروزی اصلاح طلبان
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

                                

 

                                                     عکس های بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:حسن روحانی,انتخابات 92,,
ارسال توسط فاطیما

                               

                                 مشاهده بیشتر در ادامه مطلب....



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:جمله زیبا,جمله ناب,الهام بخش,زندگی,عشق,,
ارسال توسط فاطیما
 

چهره خندان

همه می خواهند که از نظر دیگران خوب و باحال باشند، اما اکثرا نمی توانند. این کار هیچ رمز و رازی ندارد. فقط باید بدانید که چطور باشید و چطور رفتار کنید. راه های مختلفی برای رسیدن به این منظور وجود دارد.

در اینجا به چند نکته اشاره می کنیم تا بدانید که چطور از نظر دیگران باحال جلوه کنید. این کارها را انجام دهید و بعد خواهید دید که چقدر دوستانتان علاقه مند به رفت و آمد با شما می شوند.

ادامه مطلب را بخوانيد....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:خوش مشرب,جالب,,
ارسال توسط فاطیما

                          

 خستگی را تو به خاطر مسپار

که افق نزدیک است

و خدایی که تو را می بیند

و به عشق تو همه حادثه ها می چیند

که تو یادش افتی

و بدانی که همه بخشش از اوست

و همینش کافیست....

 




تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1385برچسب:,
ارسال توسط فاطیما

با سلام خدمت همه شما دوستان خوبم .از شما در خواست دارم اگر اهل صدقه دادن هستيد .كمك هاي مادي خود را به يكي از مراكز زير اهدا كنيد .

موسسه خيريه حمايت از كودكان سرطاني (محك) ادامه مطلب را از دست ندهيد....موسسه خيريه حمايت از كودكان سرطاني (محك)



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 21 دی 1385برچسب:خيريه,نيكوكاري,آسايشگاه كهريزك,,
ارسال توسط فاطیما

مردی می میرد و در دروازه بهشت با «سن پیتر» ملاقات می کند. بلافاصله به یادش می آید که سن پیتر مردی مدبّر بوده است. به او می گوید: سن پیتر، من سالهاست به تاریخ و نظامی گری علاقه مندم، به من بگویید بزرگترین ژنرال همه دوران ما چه کسی بوده است؟
 

 

                                                     ادامه مطلب را دنبال كنيد.....



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:مسعود لعلي,جهنم ,,
ارسال توسط فاطیما

جانی کوچولو همراه پدر و مادر و خواهرش سالی، برای دیدن پدربزرگ و مادربزرگ به مزرعه رفتند. مادربزرگ یک تیرکمان به جانی داد که با آن بازی کند. موقع بازی، جانی اشتباهاً تیری به اردک دست آموز مادربزرگش زد که به سرش خورد و او را کشت. جانی ترسید و لاشه حیوان را پشت هیزم ها پنهان کرد. وقتی سرش را بلند کرد فهمید که خواهرش همه چیز را دیده است. اما به روی خودش نیاورد.
 

         ادامه اين داستان زيبا در ادامه مطلب.....



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:مسعوذ لعلي,خدا,شيطان,,
ارسال توسط فاطیما

 

چگونه عادت های بد خود را تغییر دهیم؟!

تکرار عادت موجب سکون می شود و خلاقیت و پیشرفت را از بین می برد، هرگاه که ماکاری را بدون دقت و انگیزه کافی انجام می دهیم یا عقاید، عادت ها و تجارب خود را با تعصب زیاد در کاری اعمال می کنیم، کم تر به این فکر هستیم که تغییر مثبتی در روند اجرای کار به وجود آوریم و ایراد و اشکال آن را برطرف سازیم. در واقع ما بدون توجه به پیشرفت های جدید و پیشنهادها و تجربه های مفید دیگران، به روش سنتی با افکار دیرینه خود به انجام آن کار می پردازیم بدون این که نکته جدیدی در رابطه با آن موضوع بیاموزیم یا تجربه کنیم. هر فرآیندی در زندگی ما می تواند مغلوب تکرار شود. هنگامی که ما می دانیم شغل مناسبی نداریم اما همچنان بدون هیچگونه تغییر در شرایط و موقعیت خود به کارمان ادامه می دهیم مغلوب تکرار شده ایم. با این که می دانیم تغییر می تواند ما را از این وضعیت ناخوشایند تکرار، رهایی دهد بازهم از تغییرگریزانیم و آن را غیر ممکن می دانیم یا از عواقب آن هراس داریم.

اين مقاله را در ادامه مطلب دنبال كنيد .....



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 دی 1390برچسب:تغيير,عادات بد,پيشرفت,,
ارسال توسط فاطیما

خصوصیات متولدین ماه های مختلف:سمبل-عنصر-سیاره -روز اقبال-اعداد شانس-سنگ خوش یمن-رنگ
فروردين

سمبل : قوچ
عنصر: آتش
سياره : مريخ
عضو آسيب پذير :سر
روز اقبال : سه شنبه
اعداد شانس : 6 ، 9
سنگ خوش يمن: الماس
رنگ : قرمز
فرورديني ها در پي عشق آتشين و پر شورترين عشق ممكن اند
او خود به خود جنس مخالف را جذب مي كند . لذتهاي جسماني براي او
بسيار اهميت دارد و گاه احساس مالكيت شديدي نسبت به معشوق خود
را دارد



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطیما

10 راه ساده برای تبدیل جهان به مکانی بهتر

بخش مهمی از رشد و انگیزه ما بعنوان انسان، شرکت ما در خوب بهتر، یعنی چیزی والاتر از خودمان است. بااینکه "تبدیل دنیا به مکانی بهتر" همیشه رهبران جنبش‌های اجتماعی، محققان سفیدپوشی که داروها یا منابع انرژی جدید اختراع می‌کنند یا نوابغی که در فکر تئوری‌هایی برای توضیح جهان هستند را به یادمان می‌آورد، اما اعمالی ساده‌تر و کوچک‌تر هم وجود دارد که می‌تواند به بهبود زندگی انسان‌های اطرافمان کمک کند. این رفتاری ساده، حس انسانیت را در ما تقویت می نماید و برای لحظه‌ای هم که شده مشکلاتمان را سبک‌تر کرده و چیزی به ما می‌بخشد که لبخند روی لبانمان می‌آورد. و این چیز کمی نیست.

در زیر به 10 رفتار اشاره می‌کنیم که همه آنها نیک‌خواهی و خیرخواهی را در اجتماعمان گسترده کرده و حس هوشیاری و آگاهی ما نسبت به هم‌نوعانمان را افزایش می دهد.

 

  1. سخاوتمندانه انعام بدهید. اگر در توانتان است انعام‌های 25%، 50% یا حتی 100% بدهید (این مورد برای کشورهایی صدق می‌کند که نرخ انعام در آنها 15% است). به استثنای شرایطی که سرویس‌دهی واقعاً افتضاح بوده باشد، سعی کنید تا حد ممکن انعام بیشتری بدهید زیرا این به گیرنده نشان می‌دهد که قدردان زخمت او هستید.
  2. کسی را تحسین کنید. مثلاً بگویید که چقدر کاری که انجام می‌دهند، مدل موهایشان، صدای آواز خواندنشان یا هر چیزی دیگر را دوست دارید. صادق باشید. البته نباید انتظار داشته باشید که او نیز در جواب همین کار را بکند.
  3. با یک نفر راحت باشید. اجازه بدهید یک نفر از احساساتتان درمورد چیزی که در فکرتان است باخبر شود. ما معمولاً همه چیز را در دلمان نگه می‌داریم؛ اینکه اجازه دهید کسی وارد منطقه امنتان شود راهی عالی برای نشان دادن اعتماد و قدردانی است. البته باید خودتان قضاوت کنید که حرف زدن درمورد چه چیزی مناسب است—نباید کاری کنید که دیگران را وارد مشکلاتتان کنید، با اینکار دنیا اصلاً به مکانی بهتر تبدیل نخواهد شد.
  4. یکی از کتاب‌هایی که خوانده‌اید را به یک نفر هدیه کنید. تبدیل کردن کتابی که قبلاً خوانده‌اید و از آن لذت برده‌اید به یک هدیه، خیلی بیشتر از ابراز محبت است. این راهی برای نشان دادن این است که 1)شما به آن فرد فکر می‌کنید، 2) شما او را درک می‌کنید، 3)و می‌خواهید چیزی را با او سهیم شوید. همه چیز به همان لحظه هدیه دادن ختم نمی‌شود. می‌توانید بعد از اینکه او کتاب را خواند، با هم درمورد آن و واکنش‌هایتان حرف بزنید. البته نباید این هدیه را به کسانی که می‌دانید میانه‌ای با کتاب خواندن ندارند بدهید چون می‌توانید او را در الزامی قرار دهید که برایش سخت باشد.
  5. برای کسی چیزی درست کنید. کمی شیرینی درست کنید یا یک نقاشی بکشید و آن را بی هیچ دلیلی به کسی هدیه دهید. این کار نیز مثل هدیه دادن کتاب به فرد مقابل نشان می‌دهد که به فکر او بوده‌اید و دوست داشته‌اید کاری برای او انجام دهید. بدون توقع هدیه بدهید—چه هدیه شما را پاسخ بدهند یا نه، چه دوستش داشته باشند یا نه، چه برخورد خوبی با شما داشته باشند چه نداشته باشند، اینها هیچ ارتباطی با هدیه دادن شما ندارد.
  6. یک نامه، ایمیل یا پیامک بفرستید: برای کسی که چند وقتی است با او حرف نزده‌اید ایمیل بزنید یا به کسی که هر روز می‌بینید، یک پیامک بزنید تا توجهتان را به او نشان دهید. ممکن است پاسخ دهند، ممکن هم هست که ندهند. مهم این است که بفهمند شما به آنها توجه دارید.
  7. کارمندی را جلوی مدیرش تحسین کنید: اینکه از کسی به‌خاطر خدماتی که به شما ارائه کرده است، تعریف کنید یک چیز است و اینکه با مدیر او تماس بگیرید و از کار عالی آن کارمند تمجید کنید چیز دیگری است. اگر در آن زمان وقت ندارید، شماره تلفن یا ایمیل مدیر را بگیرید تا بعداً با او در این رابطه صحبت کنید.
  8. انجام کاری را به کسی یاد بدهید: با نشان دادن طریقه انجام کاری به کسی، مهارت‌ها و استعدادهایتان را با دیگران تقسیم کنید. با این روش همه آدم‌ها می‌توانند در پیشرفت جهان سهم داشته باشند. در برخورد با آن فرد صبر داشته و به او نهایت احترام را بگذارید.
  9. بگذارید دیگران بدرخشند: با اجازه دادن به دیگران برای غلبه در یک سخنرانی، تسلیم شدن در برابر استدلالات و توصیه گرفتن از او، بگذارید استعدادهای یک نفر بدرخشد. مخصوصاً اگر از شما کوچکتر و پایینتر باشند، اینکه فرصت بدهید توانایی‌‌های خود را نشان دهند، مشخص می‌کند که به آنها اعتماد دارید و تحسینشان می‌کنید و اجازه می‌دهید توجهی که شایستگی‌اش را دارند به دست آورند.
  10. موجب ارتباط دیگران شوید: دو نفر از دوستان یا همکارانتان را که فکر می‌کنید به درد هم می‌خورند به هم معرفی کنید. بااینکار به آنها نشان می‌دهید که برایشان ارزش قائلید و شراکتی ایجاد می‌کنید که نتیجه بسیار بهتری برای خودتان دارد.

 

هر کاری که به دیگران نشان دهد به آنها توجه دارید، می‌تواند دنیا را یا حداقل گوشه‌ای از آن را به جایی دلپذیرتر تبدیل کند.

شما چیزی برای اضافه کردن به این لیست ندارید؟ شما برای خوشحال کردن دیگران چه کارهایی انجام می‌دهید؟




تاریخ: چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد